Cégek is vétenek
A Cégek gyakran figyelmetlenségből, vagy a Linkedin nem ismeretéből fakadóan vétenek olyan kis hibákat, amik, ha többen vannak már komoly eredmény kiesést jelenthetnek.
Most 10 ilyet mutatok be, röviden.
X. Siralmas
IX. Kihasználatlanság
VIII. Csoport
VII. Alkalmazottak monitorozása
VI. Keresés
V. Gyengécske
A Linkedin egy kiváló brand építő eszköz. Ha viszont gyengécske anyagokat osztunk csak meg a Linkedin Céges oldalunkon, akkor csak ez a gyenge anyag jelenik meg a követőink Üzenőfalán is, ami marketingben erős mínusz értéket képvisel.
Ugyanakkor, ha a tartalmunk jó (céges blog, PR-os által, vagy újság író által folyamatosan frissítve), akkor érdemes már céloznunk (100 fő követő felett). Célozhatunk a munkatársakra és/vagy rajtuk kívül mindenkire. Azon belül is a cég méretre, az iparágra, beosztásra, vezetőségi szintre, földrajzi helyre.
Vegyük azt, hogy a Linkedin Céges oldalát 100-an követik, átlagban 2-230 kapcsolata van egy Linkedin felhasználónak, azaz a mi tartalmunkat 20-23.000-en láthatják. A Linkedin Képzés Linkedin Céges oldalának 235 követője van azaz potenciálisan 50.000 ember láthatja minden ott megjelenő bejegyzésemet.
Ha szeretné a Linkedin Profilját, Linkedin Céges oldalát erősebbé tenni, keressen meg.
Szeretne többet tudni a Linkedinről, magyarul? Szeretné hatékonyabban használni a Linkedint, esetleg Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?
A Linkedin Képzés blogján olvashat bővebben a Linkedinről, magyarul.
Keressen meg a Linkedin Képzés - a Linkedin Magyarul +36 70 932 8054
In English you can find us on DrLinkedin.com