A Linkedin minden üzleti érdek csoportnak tartogat valamit. A KKV-knak ezt a 4 eszközt:
I. Énmárka
II. Marketing
III. Értékesítés
IV. Toborzás
A Linkedinen a Marketing alapja a jó profil, azaz az énmárka.
Ha van egy jó profilunk, akkor létre tudunk hozni egy céges oldalt, melyhez egy egyedi domainű email címre van szükség.
Megírjuk a max 2000 karakteres (soha nem írunk annyit) bemutatkozó szövegünket. Felírjuk 20 db keresőszavunkat.
Ha ez megvan, akkor felhívjuk a designerünket, hogy megtervezze az ideális képeket (1 fő képet és 3 termék/szolgáltatás releváns képet).
Megkeressük azt a 3 mélylinket, amit használni szeretnénk a képekhez.
Ha mindez megvan, akkor még előkeresünk legalább egy videót, ha segítség kell, akkor keressen meg egy videós csapatot.
Van még feladat, pl. kell a cég több adata is (Típusa, Mérete, Webcím, Iparág, Alapítás éve; Székhely címe).
Valamint lehet hirdetni is a Linkedinen. Alapvetően csak angolul, de néha átmegy a magyar nyelvű hirdtés is.
Lehet Sponsored updatet is közzétenni, a Céges oldalról.
Szeretne többet tudni a Linkedinről, magyarul? Szeretné hatékonyabban használni a Linkedint, esetleg Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?
A Linkedin Képzés blogján olvashat bővebben a Linkedinről, magyarul.
Keressen meg a Linkedin Képzés - a Linkedin Magyarul +36 70 932 8054
In English you can find us on DrLinkedin.com