Érték teremtés
Egy amerikai kutatás infografikája szerint a felhasználók alig 28%-ának hozott mérhető mennyiségű üzleti eredményt a Linkedin. Azt gondolom, hogy ez vagy sántít, vagy a felhasználóknak még van hova fejlődniük. Az 5 K minisorozat erre a kérdésre ad választ.
1. Kreálj ügyfél barát profilt
2. Kapcsolódjon a jövőhöz
- Használja az Advanced People Search-t (Haladó Kereső), Company Search (Cég Kereső), Alumni (Öregdiák), Groups (Csoportok), People You May Know (Emberek, akiket ismerhet) és Who’s Viewed My Profile (Kik nézték meg a profilomat) eszközöket.
- Használjon sablon leveleket, melyeket mindig megszemélyesít (Kedves Emma vagy Szia Balázs), azaz mindig szólítsa a nevén a levél címzettjét.
Legyen benne a levélben a legfontosabb webcíme: LinkedinProfileVideos eu - a levélben nem lesz ez link, mert a "." ki kell, hogy maradjon.
Ha szeretné, a telefonszámát is beleteheti 70/9328054 így a legrövidebb és még érthető is itthon. Külföldre pedig a +36709328054 forma a leg-karakter-takarékosabb. - Kerülje el a Linkedin automatikus meghívóját, mert annak 2-3 féle automatikus szövege van, ami nem mond rólunk semmit.
- Egyszerre törekedjen a minőségre és mennyiségre is. A több kapcsolattal messzebbre elér.
Ha szeretné a Linkedin Profilját, Céges oldalát erősebbé tenni, keressen meg.
Szeretne többet tudni a Linkedinről, magyarul? Szeretné hatékonyabban használni a Linkedint, esetleg Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?
A Linkedin Képzés blogján olvashat bővebben a Linkedinről, magyarul.
Keressen meg a Linkedin Képzés - a Linkedin Magyarul +36 70 932 8054
In English you can find us on DrLinkedin.com