Linkedin Napi Tippem

Minden munkanapon megjelenik egy új, friss ajánlás, amivel a Linkedinen eredményesebb lehet. Ez Bánki Tamás, a magyar Linkedin szakértő napi tanácsa. – Ez a blog független a LinkedIn Corporationtől.

Linkedin Heti Hírlevél Magyarul

Bánki Tamás, független Linkedin Szakértő

Banki-Tamas-fuggetlen-Linkedin-Sakerto-120x217.jpg

Friss topikok

Címkék

Linkedin Tippek Naponta

Kategóriák

Címke feed

  • Süni mézes keksz egy csipet lelkiismeret furdalással
  • Vaníliás - mazsolás csiga
  • Így add el a lakásod ingatlanos nélkül - 1. rész
  • Akkor lássuk miből élünk – az indonéz gasztronómia nyomában
  • Hogyan (ne) tervezd át a házad alaprajzát?
  • Limitált Trónok Harca scotch
  • Eltévedt évszakok, becsapott növények...

4 eszköz a KKV-knak - III. Értékesítés

2014.03.10. 08:54 Bánki Tamás | DrLinkedin.hu

kkv-a-linkedinen.pngA Linkedin minden üzleti érdek csoportnak tartogat valamit. A KKV-knak ezt a 4 eszközt:

    I.   Énmárka
    II.  Marketing
    III. Értékesítés
    IV. Toborzás

    A Linkedinen a Értékesítés és a Marketing alapja is a jó profil, azaz a jó énmárka alap.

    A Linkedinen alapvetően 3 értékesítési platform van:

    1. Üzenőfal
    2. Csoport
    3. Hirdetés

     

    1. Az üzenőfal az a felület, ahova akkor érkezünk, amikor bejelentkezünk a Linkedinre, legyen az desktop, laptop, mobil vagy tablet.
      Ezen a felületen közzétehetek úgy tartalmat, hogy az összes kapcsolatom olvashassa ezt.

    2. A csoportok különböző tematika, földrajzi hely, érdeklődés, stb. alapján szerveződnek. Ezekben a csoportokban ugyanazt vagy egy mástól részben, vagy teljesen különböző tartalmakat oszthatunk meg. Ezt a megosztást végezhetünk magunk, vagy app-ok (Bufferapp vagy Hootsuite) által.
      A tartalmunk lehet marketing jellegű is, de most a sales-ről van szó.
      Így olyan provokatív kérdéseket érdemes feltenni, ami a csoportban releváns és válaszokat generálunk velük. Ezeket a beszélgetéseket érdemes naponta végig olvasni és megválaszolni, majd újabb provokáló gondolattal, kérdéssel tovább lendíteni. A harmadik válaszadásunk környékén érdemes elkezdeni a sales tartalmat, a call-2-action-t, a cselekvésre buzdítással. Úgy, mint, Írjon emailt!, Hívjon most!, Vegye meg a könyvemet itt: bit.ly/aLinkedinKonyv

    3. A hirdetés a Linkedinen nagyon jól targetálható. A Linkedin véleménye szerint érdemes minimum 100.000 embert megcélozni, de mivel Magyarországon összesen 444.896 (2014. március 9., forrás Linkedin Ads) tag van, így én inkább a fókuszált minimális 1000 főt céloznám meg.
      Amennyiben valaki több, mint 15.000 dollár / negyedév (2014. március 9., 3.376.500 forint), akkor keressen meg és megadom a megfelelő Linkedin kapcsolat elérhetőségét. Ez alatti összeg esetén önkiszolgáló hirdetési felületen tudunk hirdetést feladni.

      Persze csak akkor jól célozható igazán a hirdetés, ha jól vannak kitöltve a profilunk, mart akkor azt a hirdetést kapjuk, ami nekünk releváns.

     

    Linkedin Képzés logóSzeretne többet tudni a Linkedinről, magyarul? Szeretné hatékonyabban használni a Linkedint, esetleg Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?

    A Linkedin Képzés blogján olvashat bővebben a Linkedinről, magyarul.

    Keressen meg a Linkedin Képzés - a Linkedin Magyarul +36 70 932 8054

    In English you can find us on DrLinkedin.com

     

    Szólj hozzá!

    Címkék: hirdetés csoport értékesítés énmárka Marketing Sales Linkedin Csoport

    A bejegyzés trackback címe:

    https://linkedin-napi-tippem.blog.hu/api/trackback/id/tr625851027

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.