A Linkedin üzleti taoja
1. 100%-os Linkedin Profil = Bizalom
2. MEDIA a barátunk
3. Felhívás
4. Frissítés
5. Kapcsolódj okosan
6. Csoportosodj
7. Keresőszavak
8. Céges oldal
Bár a Linkedint gyakran az énmárka növelő szerként, eszközként aposztrofálom, mégis van egy másik rétege, a Céges oldalon át a céges brand fejlesztés.
Céges oldalt csak egyedi domain-es email címmel tudunk létrehozni. Például nem rég hoztam létre a BreakFree.hu céges oldalát a Linkedinen. Ezt a felületet teszem közzé a Linkedinen, ahol megoszthatok egy-egy terméket, híreket, videókat; adhatok hozzá termékeket, szolgáltatásokat.
Ha a profilja jó és a céges oldala is, akkor azok erősítik egymást. Ha valamelyik hiányt szenved az adatokból, akkor a másikra sem hatnak jól. Ezért érdemes szépen felépítenünk mind kettőt.
Ha szeretné a Linkedin Profilját, Céges oldalát erősebbé tenni, keressen meg.
Szeretne többet tudni a Linkedinről, magyarul? Szeretné hatékonyabban használni a Linkedint, esetleg Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?
A Linkedin Képzés blogján olvashat bővebben a Linkedinről, magyarul.
Keressen meg a Linkedin Képzés - a Linkedin Magyarul +36 70 932 8054
In English you can find us on DrLinkedin.com