Legyen a legjobb a munkaereje
1. Saját üzenőfal
2. Céges oldal
3. Followers
4. Csoport
5. Advanced search (Haladó keresés)
Az Advanced (haladó) kereséssel is érdemes foglalkozni.
Title: különböző keresőszavak is hozhatnak eredményt, ezért fontos több szót használni.
Keresőszavak: itt elengedheti a fantáziáját és lehet keresni szakma specifikus szavakra, szakma specifikus komputer programokra, készségekre (skill), iparágakra, földrajzi helyekre, városokra, „looking for”, „open for new”, „állást”, „keresek”, „munkát”…
Company field: a versenytárs(ak) nevét is(!) érdemes itt használni. Kiválasztható az aktuális (Current company) és a múltbeli (Past company) cég.
School: iskolákat is érdemes beállítani.
Profile language: Jól lehet szűkíteni, ha csak a magyar profilúakra keresünk.
Ha szeretné a Linkedin Profilját, Céges oldalát erősebbé tenni, keressen meg.
Szeretne többet tudni a Linkedinről, magyarul? Szeretné hatékonyabban használni a Linkedint, esetleg Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?
A Linkedin Képzés blogján olvashat bővebben a Linkedinről, magyarul.
Keressen meg a Linkedin Képzés - a Linkedin Magyarul +36 70 932 8054
In English you can find us on DrLinkedin.com