Mi is a 9 különböző profil?
1. Ügyvezető (CEO) és a Szóvivő
2. Értékesítő
Ezzel a profillal a Linkedin tagja(i) proaktívan vesznek részt a közösség életében az énmárkájukat mellet építik, erősítik a cég brandjét is.
Szakmai csoportokban ugyanúgy, mint regionális csoportokban (pl.: Hungary Business Society (HBS) Magyar Üzleti Társaság) és olyan csoportokban is (*kezdetben csak figyelve, majd reagálva, később [ez 2-3 hétnyi időt jelent] proaktívan, saját tartalmak megosztásával), melyekre a mi termékünk, szolgáltatásunk lehet a megfelelő válasz, érdemes megjelenniük.
Olyanra gondolok, hogy ha van egy marketing segítő termékünk, szolgáltatásunk - és bár mi sales-esek vagyunk - érdemes a fenti (*) rendszerben kiépíteni a kummunikációnkat.
Ha szeretné a Linkedin Profilját, Céges oldalát erősebbé tenni, keressen meg.
Szeretne többet tudni a Linkedinről, magyarul? Szeretné hatékonyabban használni a Linkedint, esetleg Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?
A Linkedin Képzés blogján olvashat bővebben a Linkedinről, magyarul.
Keressen meg a Linkedin Képzés - a Linkedin Magyarul +36 70 932 8054
In English you can find us on DrLinkedin.com